clanek-1
  • A-tým

  • 11.11.2022

Personální změna v čele marketingového úseku

Ke změně došlo na pozici marketingového manažera. Od 1. listopadu tuto funkci zastává Mgr. Martin Šrámek.

Po vzájemné dohodě došlo k ukončení spolupráce s Petrem Lupínkem MBA, který v Dukle pozici marketingového manažera zastával od začátku roku 2020 až do konce října tohoto roku. Za všechny jeho odvedené služby pro klub děkujeme a do budoucna přejeme všechno dobré. Od 1. listopadu ve funkci po výběrovém řízení nově působí Mgr. Martin Šrámek.

„Petr byl po dobu necelých tří let velmi důležitou osobou v managementu klubu. Sám jsem ho na pozici marketingového manažera na podzim roku 2019, před svým odletem do zahraničí, doporučoval a teď, po shrnutí všeho, co se za ty poslední roky v marketingu podařilo, lze říci, že to byl správný výběr. Do budoucna mu za klub přeji, jen to dobré a věřím, že s takovou pílí a nasazením, kterou předvedl v Dukle, na něj určitě čeká nějaká další zajímavá životní výzva," popisuje výkonný ředitel David Šrámek.

„Na jeho pozici přichází můj jmenovec Martin Šrámek. Po 6 odpracovaných letech pro značku Adidas, kde si prošel více pozicemi, zvládl nejlépe poměrně velké výběrové řízení na tuto pro klub velmi důležitou pozici. Věřím v jeho schopnosti a míru energie, kterou od začátku působí na své okolí. Jeho hlavním úkolem bude navázaní na kvalitní marketingovou práci klubu a z velké části i na obchodní záležitosti. Do jeho nového angažmá mu přeji mnoho sil a vítám ho v Dukle Praha," dodává David Šrámek.