clanek-1
  • A-tým

• 11.02.2011

Turecko 2011: Dukla je na místě dění

P R A H A - Po skoro deseti hodinách strávených přesunem na trase Praha - Istanbul - Antalya - Alanya dorazila Dukla do hotelového a sportovní komplexu Goldcity.

Zde tým stráví následujících šest dní herního soustředění. Během tureckého soustředění Duklu čekají dva zápasy - s PFC Cherno more Varna a Ludogorec Razgrad.

Reportáž redaktora fkdukla.cz z Turecka

Pohodlně sedím na balkóně jemně ovíván příjemným vánkem. V dáli ze své vysoko položené pozorovatelny tuším ve tmě moře. Vnímám záři pouličních světel rozprostřených všude kolem. Nachazím se ve druhém patře hotelu Goldcity v turecké Alanyi.

A jsem opravdu vysoko.

Tento pětihvězdičkový komplex se rozkládá na kopci nad městem. K hotelu vede cesta plná zatáček, která pořád stoupá vzhůru. Chvílemi jsem si připadal jako v Alpách a ne na pobřeží turisticky populárního Středozemního moře. Právě zde se Dukla rozhodla absolvovat letošní soustředění.

Výlet začal v devět hodin ráno na pražském letišti, kde se setkávám s celým týmem. Tedy skoro s celým. Asistent trenéra Jan Suchopárek se k nám připojí až v Istanbulu. Tam poletí z Holandska, kde byl společně s reprezentační U21.

Po odbavení všech zavazadel včetně velkých beden s veškerým potřebným materiálem odcházíme k naší bráně.

Zde u sousedního vchodu potkáváme Petra Čecha, který se vrací domu do Londýna z reprezentačního utkání v Chorvatsku. V odletové hale budí jeden z nejlepších brankářů světa pozornost. Několik dalších cestujících žáda Petrův podpis.

Vyhoví jim.

A už je tu náš čas odletu. Nasedáme do letadla. Potkáváme vedení jabloneckého klubu, který je také na
soustředění v Turecku. V terminálu vidíme také hráče Plzně, kteří odlétají na Kypr.

Jsme v Istanbulu. I přes opožděný vzlet z Prahy se pilotovi podařilo celkové zpoždění stáhnout. Na přestup na další let máme tři hodiny času. Přesouváme se do terminálu pro vnitrostátní lety.

Čekáme.

Někteří z hráčů si dlouhou chvíli krátí hraním karetních her. Jiní soustředěne sledují na svých laptopech filmy.
Konečně jsme kompletní. Připojuje se k nám Jan Suchopárek.

Opět jdeme na boarding na palubu Airbusu A321 tureckých aerolinií. Antalya nás čeká.
Po příletu do Antalye vyzvedáváme veškerá zavazadla. Jsou všechna. Nikomu nic nechybí. Přestupujeme do autobusu, který nás nočními ulicemi veze přímo do hotelového komplexu Goldcity.

Je deset hodin večer místního času. Dorážíme do hotelu. Celý tým čeká příjemná večere a poté večerka. Od zítra začíná herní soustředění FK Dukla Praha v Turecku.

Společně s realizačním týmem do Turecka odletělo 22 hráčů.

Ladit formu budou tito hráči: